Tuesday 19 November 2013

Tahniah Faizul!

Assalamualaikum,

2 hari lepas iaitu hari Ahad, kita telah tahu bahawa Faizul menjadi juara AF.Aku rasa bagus lah daripada Azhael jadi Juara. Aku tak suka Azhael jadi juara.

 
BTW, KENAPA TAK AMIRA TOP 2? ARRGHHHH!Aku nak Amira jadi TOP 2. arrghhhh! tak pelah. top 3 pun dah ok.


Juara Faizul, menyanyikan lagu sendirinya pada pusingan pertama.Tapi SERIUS, time korus tu, suara Faizul agak sumbang sedikit. Pusingan ke 2 pula, aku tak ingatlah Faizul nyayi lagu apa?

Kali ni aku nak menceitakan  tentang  ujibakat Faizul.Pada mulanya tak dapat masuk AF.Tapi disebabkan ada peluang kedua melalui undian GALAXY apa entah, Faizul dan Amira dapat masuk AF.


Time tengok youtube, terjumpalah aku dengan video dibawah ni.Menarik juga!Jadi, aku share lah dengan. Mana tahu ada peminat Faizul di sini?


Amani puji Faizul? Jom dengar!


Jom dengar kata Azhael


Ni pula video tentang persiapan si juara daripada sabah.


JOM DENGAR  FAIZUL DITEMURAMAH!


suka betul ya faizul diumumkan jadi juara?


Now, let's here a latest song from Faizul, 'sepasang sayap'

                                           

BTW, TAHNIAH FAIZUL!


No comments :

Post a Comment