Friday 26 July 2013

Carta Running Man

Assalamualaikum...

Kali ni,aku nak menceritakan tentang carta running man.Carta ahli kesukaan aku dari no 1 hingga no 7.


Baiklah.Mari kita mulakan.


1.Lee Kwang Soo


Lee Kwang Soo A.K.A Giraffe.Sebab apa dia no 1?Sebab dia paling kelakar dalam running man.Aku sentiasa mengharapkan dia menang setiap game.Tapi dia selalu careless.Dan itulah yang menyebabkan dia selalu kalah setiap game.Walaupun begitu.aku tetap suka dia!.Satu lagi sebab,dia yang paling tinggi dalam runng manJ.Ohh ya,dia pernah menag dalam episode Animal Kingdom.


2.Song Jihyo


Song Jihyo atau gelarannya jaguh.Aku sentiasa mengharapkan kalau Kwang soo tersingkir,Jihyo akan menang game itu. As you know?Ahli running man tak anggap Jihyo ni perempuan.Dia memang hebat.Dan salah satu sebab aku suka dia,hmm...maybe cuzz Monday couple.haha,Kenapa tak Gary no 2?sebab Jihyo satu-satunya perempuan dalam running man!


3.Kang Gary


Seperti aku cakap tadi, cuzz Monday couple.Sebenarmya aku berharap Jihyo dan Gary berkahwin.Dia pun kelakar juga.Tetapi dia yang paling serius dalam Running man bagi aku.Jong Kook bagi aku lagi kelakar daripada Gary.Sebab dia no 3 adalah kerana dia hebat dan muda.Aku memang padang sikit fasal umur ni.Walauapapun.Dia memang hebat. DAEBAK!


4.Kim Jong Kook



Antara kenapa dia no 4 ialah,sebab...dia selalu menang.Entahlah.Aku memang tak suka orang yang selalu menang.Dan memang aku tak beberapa minat dia sngat!.Dia ialah lelaki penguasa.As we know, dia  harimau bukan?Tetapi dia lagi kuat daripada HaHa.Suk Jin. dan Jaesuk. sebab tu dia  no.4.Memag dia lagi hebat daripada Gary,tapi aku lagi suka Gary daripada Jong Kook.


5.HaHa


HaHa ya?aku lupa lah nama cina dia.HEHE!Jong Kook selalu panggil nama cina dia apabila nak mengejar dia.Rasa kelakar pula.Dia yang paling lawak antara Jaesuk dan Sukjin.Tetapi dia tak setanding Kwang Soo.Memang Jaesuk lagi banyak menang daripada HaHa.Tetapi aku lagi suka orang yang lawak.HaHa memang pandai berjenaka.


6.Yoo Jae Suk


Aku menyampah betul dengan.Dia suka sngat pakai jin ketat.sebab tu aku tak suka sngat dia.Tapi kelakar jugalah.dia no 2  ke no 3 paling hebat dalam runing man tak silap aku.tapi itu korang tahu kan?Dia memang banyak gelaran kan?Yooruce willis,Belalang,Yomes Bond.Banyak lagi.Hebat juga dia.


7.Ji Suk Jin


Dia selalu kalah setiap game.Umur dia sebaya dengan mak aku.Antara sebab lain dia berada di tangga terakhir adalah kerana dia paling lemah dalam Running man.Itu jelah. Tapi, dia memang sngat kelakalr.begitu juga dengan 6 yg lain.tak hairanlah kalau Running Man jadi rancangan variasi no 1.



Itu carta running man aku?korang macam mana?ok lah,jari dah penat menaip.bye2

No comments :

Post a Comment