Friday 22 November 2013

Sesi photoshut

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera,

Pada 21 November 2013, aku telah mengadakan sesi photoshut bersama sepupuku, Amira.Dia ni bukan sahaja sepupu, malah kitorang ialah adik-beradadik sesusu.Dia 13 aku 14.HAHA!. Walaupun dia adik, tapi dia lagi tinggi daripada aku.


tulah gambarnya. Actually sebenarnya photoshut ni diadakan di RUMAH AKU JER! HaHa! kebetulan bilik mak aku ada dinding yang sesuai untuk  dijadikan background.Jurugambarnya? Masing2 lah model, masing2 lah jurugambar. Jadi, maksudnya ambil gambar satu sama lain lah.Nak tengok gambar aku tak?


haha...ni takde edit. Aku ada letak sikit bedak dekat muka aku. Amira pula original. Fooyuu!!!.HAHA tak reti eja. And satu lagi, gambar aku tak edit ok! BTW, nak tengok lagi tak gambar aku?


Ceh Ayunya, Padahal posing tu Amira yang suruh buat. Next picture!


Ok! yang ni Amira ambil gambarnya sendiri. dan dia juga yang edit gambarnya sendiri. Awesome tak? Dia memang suka edit gambar orang. Ni! ada satu lagi gambar yang dia edit.


errr..itu Teddy Bear aku ya! ish, Pandai2 jer dia guna teddy bear aku sebagai bahan model dia ya! Kesian, Teddy bear diseksa.

Apa komen korang terhadap gambar ni pula?


Eiuuu...nampak benar bilik ni bersepah. BTW, what about this picture? It is okey?


wah!!!comelnya teddy bear aku, TERIMA KASIH AINA KARMILA, sebab hadiahkan aku teddy bear comel ni. Berguna untuk sesi photoshut kali ni.

Now, Baju kedua pula. HAHAH! tegok ya!


eiuuu...sepetnya mata I, waduh-waduh. Tengok gambar ni pula, mesti korang tergelak!


DAH MACAM IKLAN KECANTIKAN MUKA PULAK. eiiu!!!!cantik ke muka aku?


comel tak dia ni? HAHA!!!!!


Ngantuk apa AMIRA? OHH NO! dia guna jam tangan mak aku pula kali ni! Waduhh!

Menarik di gambar aku lagi.



Dah macam Tuk janggut ya! haha. ok, baju ketiga pula, arrghh, amira jelah bukan aku. aku dua baju jer.


Yang tu edit ya!


yang ni pula original Photo.



Ni pun original photo.

ANTARA gambar yang  fail. ni dia.



Alamak! nampak getah rambut.



gambar ni pula adalah gambar original header aku.


setakat ni jelah post aku kali ini.. Follow me if want to read more stories about me!
sebagai ending, aku sertakan gambar lukisan Amira.




bye2!

No comments :

Post a Comment