Saturday 9 November 2013

Sedapnya Domino's Pizza

Assalamualaikum,

Post ini aku tulis selepas makan Dominos Pizza. Sedap!!!!!  abang aku pesan pada 7:40 malam lebih kurang lah. Lepas tu piza sampai 8:10 camtu. Memang bagus sistem penghantaran Dominos pizza ni. Bila diigati saat aku makan piza tadi, memang indah. WAHHH!!!

                           

Yang ni lah makanan yang kitorang pesan. Itu baru kotak. Tapi kan, time pengang kotak tu, memang panas. Terasa yang piza tu baru dibakar. Semuang RM 44. 2 regular pizza RM 30. Yang kotak kecil Kat atas tu dalamnya ada dessert. Sedap. Korang patut cuba. Satu dessert RM 7. Tapi sekarang, aku nak focus kepada pizza dulu.


Ni dia piza abang aku pesan. Yang sebenarnya, yang baham semua pizza ni, aku dengan abang jer. aku ada dua adaik beradik jer. Ayah dengan mak tak suka makan piza. Kenyang makan pizza ni. Well, seorang satu kotak lah, itu fasal kitorang kenyang gila. Yang kiri tu piza aku, Beff Peperonni. Entah betul ke tidak ejaan aku ni. Yang kanan tu piza abang aku. Tak tahulah apa namanya. 


Ni gambaran dekat piza aku.


Ni pula gambaran dekat piza abang aku.


Fokus pada piza aku., Banyak cheese weii!!! tu yang meleleh air liur tu.


Perrrr.....Hanya dengan gambar jer buat air liur aku meleleh. Rasa nak lagi pula. Ohhhh....nak lagi!!! Ok, Jom tenogk sisa pizza lepas makan ni.


Disebabkan cheese banyak, tumpahlah lah dia dengan daging sekali atas kotak aku. Seblum makan, ambilah gambar dulu , HaHa!!!Wait, tak lucu ok! Tapi kan, untuk maklumat korang, dekat depan kotak dominos pizza ni, ada tertampal maklumat pembeli tau.


HaHa, yang nama korang nampak tu, ( kalau korang nampaklah ) tu nama abang aku. Yang disebalik gambar tisu tu, ada maklumat peribadi iaitu no telefon. Kenalah tutup, nanti ada orang buat jahat pula kat no tu. Ok, sekarang fokus kat dessert pula.


Yang kiri tu, aku punya, namanya caremel sticky  dessert. Sedap! korang patut cuba. Yang kanan tu pula, korang tahu kan yang tu abang aku punya. namanya Chocolate Larva Cake.


Caramel Sticky Dessert ni, ia memang melekit. Melekit betul. Tapi, melekit tu lah yang menyebabkan dessert ni rasa sedap. Sedap hingga menjilat sudu.


Ni isinya. Memang nampak melekit.



Chocolate Larva Cake. Rasa nya yang penuh coklat. Dalam pun ada coklat larva


Sorrylah ya , kamera Phone aku tak bagus sangat.tak coklat larvanya.

Tengoklah aku, makan dessrt pun nak ambil gambar. ADOIII!!!!


 Nampak sampai sini saja post aku kali ni. Sebagail ending post ni, aku sertakan gambar aku kucing aku tengah tidur.


Bye-Bye!



No comments :

Post a Comment