Tuesday 16 July 2013

LOVE?

cinta?OMG!!!!TOLONGLAH....kita still budak kecik lagi?tapi kenapa ramai yg org generasi aku post at fb fasal cinta????????HELOO!!kita belum at university lagi,kenapa ada hati nak couple?adakah semua ini kerana fikiran budak2 yang tidak rasional?kawan sekolah aku jerrr baik.TAK COUPLE....biasalah pelajar sekolah agama.aku post gini sebab menyampah tengok kawan lama sekolah rendah aku post tentang cinta yang tak sepatutnya?yang lagi hebat.ramai pula yang 'LIKE' tu...ssekepala lah tu...aku post bukan nak dia like?macam mana nak cakap lagi.
nampak at atas?cubalah fikir rasional sikit?kita still budak2.AND ini bukan zaman dulu yang org kahwin cepat?kesimpulannya?kepada org yg sama generasi dgn aku?tolonglah...DONT EVER COUPLE!!!sebab itu cuma cinta monyet.tak de siapa yg suka?hanya syaitan je yg suka?jadilah rasional!jangan ikutkan kawan.dan couple lepas nikah tu lagi best darpada couple sebelum nikah.sayangilah diri anda dan keluarga!bye2.Love u all.

No comments :

Post a Comment